Alla inlägg den 20 september 2010

Av Charlotta - 20 september 2010 11:15

                                                                                                     


Smycken, barnkläder i ökotex och retrotyger, ekopläd, skötväskor, babyyoga, avslappnings CD, barnböcker, farmors bok som pedagogiskt EQ material, virkade bakelser för små prinsar och prinsessor, vackra blomhårspännen, bullbroschar, vimplar och hakklappar, blöjpåsar, mjukisdjur, mjukískudde, nyckelringar och annat härligt färgglatt och personligt unikt...


Mejla mig så får ni prisinfo


lottalagerberg@hotmail.com


Ha en härlig dag!


C  

Av Charlotta - 20 september 2010 11:11

Hade jag varit gravid och bott i Stockholm hade jag sökt mig till underbara Babyz of Sweden, där erbjuds profylax, coachning, lyhördhet och enkelhet. Utlåtande som säger att Babyz visar på stort engagemang, ger konkret information, är kärleksfulla och närvarande...


Heja Babyz...


  

Presentation

Charlie& friends- Design med funktion vill bjuda på klokhet, kärlek,
kunskap och kreativitet. I form av små intervjuer, tips och vackra stilleben.



Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

CHARLIE & FRIENDS SÄLJER

SKRIV PYSSELTIPS

CHARLIE SKRIVER

SKRIVUPPDRAG

PRESS CHARLIE

PRESS POPPE

CHARLIES ÄNGLAR

CHARLIE MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards