Alla inlägg den 5 september 2010

Av Charlotta - 5 september 2010 20:23

Butik Thira är en av mina favorit butiker på nätet

Kika själva www.thira.se


Nu har du chansen att VINNA !!!

En fin rektangulär melamintallrik, som är perfekt även som fat,

bakformar i härliga mönster och färg samt en rosa diskborste som man blir riktigt glad av. Utmärkt inför hösten när man börjar bli lite baksugen från färgglada butik THIRA


För att deltaga i tävlingen måste du kommentera vilken produkt du tycker mest om hos www.thira.se.
 Lämna dina kontaktuppgifter, blogg- eller mailuppgifter.
För ytterligare en lott!
Länka och berätta om tävlingen på din blogg.
Lämna länk till ditt inlägg med din kommentar.
 Har du ingen blogg kan du istället maila 3 st vänner + cc till lottalagerberg@hotmail.com och berätta om tävlingen.
Tips! Du kan anmäla dig till nyhetsbrevet hos Thira, så får du 25% vid ett köptillfälle. Gäller t.o.m 10 september 2010. KOD: SEP10.
Charlies favorit i Thira butiken är Scheringsmyckena... Helt fantastiskt fina!
Varmt lycka till med tävlingen!
Tävlingen avslutas den 30 september
      
 
Av Charlotta - 5 september 2010 10:54

Jag älskar blommor. Gärna spretigt och lite vildvuxet.

På sommaren fyller jag mina krukor med rosor och lavendel och ett och annat strå.


Jag älskar den bilden på lilla S och mina fingrar med hjärtesymbolen.

Blir varm i hela kroppen när jag ser den bilden.


Men nu krymper det i trädgården och det är dags för röda äpplen, rödlök, kål, ljung och massa murgröna. Pumpor hur kunde jag glömma det!

Hösten är också en skön tid för stickning och avkoppling och härliga mustiga grytor.

Håll utkik tävling hos Charlie på gång...

Till dess...

Må gott :-)

            



Presentation

Charlie& friends- Design med funktion vill bjuda på klokhet, kärlek,
kunskap och kreativitet. I form av små intervjuer, tips och vackra stilleben.



Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

CHARLIE & FRIENDS SÄLJER

SKRIV PYSSELTIPS

CHARLIE SKRIVER

SKRIVUPPDRAG

PRESS CHARLIE

PRESS POPPE

CHARLIES ÄNGLAR

CHARLIE MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards