Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Charlotta - 21 maj 2010 12:55

El Ninjo                                      


El Ninjo drivs av Maria som bor i Luleå och har studerat design bas 1 år på Kalix Folkhögskola. Just nu studerar hon till förskollärare. Bloggar gör hon också på en Norrbottnisk lokaltidning

 

Hon skapar handgjorda färgglada produkter för barn som hon stickar, syr eller virkar ihop i sprakande färger.

 

Hennes långa sommarlov i Tornedalen hos mormor gav mersmak av spets och virkning, då Maria ofta satt och läste ur mormors veckotidningar.

 

Maria inspireras av färg, form, barnböcker och det mesta som sprakar av färger.

 

Alla mina produkter är gjorda för hand med mycket kärlek av mig i små upplagor”

 

 

Jag älskar dessa ljuvliga blomhårspänne lika söta på vuxna som på barn.

Håll utkik kommer fler produkter skapta av Maria El Ninjo

 

      

 

Kanelbulle -brosch är också gulligt

 

Bakelser för barnlek eller när barnen leker affär

Tips nåldyna...

Jag har bakelser som dekoration på nattduksbordet till mina barn

Fint att duka med på barnkalasbordet

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Charlie& friends- Design med funktion vill bjuda på klokhet, kärlek,
kunskap och kreativitet. I form av små intervjuer, tips och vackra stilleben.



Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

CHARLIE & FRIENDS SÄLJER

SKRIV PYSSELTIPS

CHARLIE SKRIVER

SKRIVUPPDRAG

PRESS CHARLIE

PRESS POPPE

CHARLIES ÄNGLAR

CHARLIE MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards