Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Charlotta - 28 augusti 2010 15:24

  


Jag får nöja mig med prinsessvirkat av Maria så länge...


Hon gör så fina virkade godbitar. Jag har mina som nåldynor och barnen som dekoration...


Härliga att leka bageri med!!!


EL NINJO

Av Charlotta - 28 augusti 2010 15:18

Idag träffade vi Per! Underbara Per Gustavsson som gör så härliga sagoböcker om slott, prinsar och sessor och en och annat drakmonster.


kika här

http://www.prinsessor.nu/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1



Det fanns många sessor och prinsar på Bokskåpet idag, som lyssnade på Per ätandes på prinsess/prins godis...


    


Sagostund på butik Bokskåpet på Värmlandsgatan i Göteborg. En av Poppe återförsäljare.

En fin butik med världens goaste och trevligaste personal Frida o Mia!!!


Så det blev en signerad bok om Prinsess och prins kalas idag.

Frågade Per om han inte kunde göra om drottningar och kungar också?


Tack Per för fin SAGOSTUND...


Åh vad jag blev sugen på prinsesstårta nu...


fluff fluff är livet...


/Charlie



Presentation

Charlie& friends- Design med funktion vill bjuda på klokhet, kärlek,
kunskap och kreativitet. I form av små intervjuer, tips och vackra stilleben.



Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

CHARLIE & FRIENDS SÄLJER

SKRIV PYSSELTIPS

CHARLIE SKRIVER

SKRIVUPPDRAG

PRESS CHARLIE

PRESS POPPE

CHARLIES ÄNGLAR

CHARLIE MUSIK


Ovido - Quiz & Flashcards